čtvrtek, srpna 25, 2016

Život je plný změn

Zdravím! Říkám si, jestli to není trochu nešťastný nápad použít v názvu blogu slovo kousek, protože za sedm let, co píšu a působím na blogové scéně, jsem po sobě zanechala tolik stop, že kdyby si je čtenář poskládal, dostal by celou mě. Ale co si budu nalhávat, dost dlouho jsem si s názvem lámala hlavu, aby se mi časem neomrzel, nebyl hloupý a dalo se z něj na první pohled vyčíst, o čem to tu asi bude. Celá ty léta jsem měla blogy s deníčkovským zaměřením. Neříkám, že to je něco špatného, ale já už se nechci jen vypisovat do online světa a doufat, že s věčným stěžováním a fňukáním najdu pravidelné čtenáře.

Cítím se být kreativním člověkem, bohužel většinou mi do toho vleze moje lenost. A jestli můžu říct, co mě opravdu baví, tak jsou to pozitivní, inspirativní články, někdy s trochou toho zamyšlení, sem tam nějaká fotografie, zajímavé místo, příroda... Tedy já jsem schopná přelouskat všechno, ale přeji si, aby se moje tvorba odvíjela od toho, co si ráda přečtu od ostatních. 

6 komentářů:

  1. Prajem veľa pravidelných čitateľov a nech a ti s novým blogom darí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hodne stesti s blogem :) rada se tu znovu zastavim a mozna se casem stanu i pravidelnym ctenarem,podle clanku mi zni blog dobre, asi se mi tu bude libit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeji hodně čtenářů :) máš příjemný styl psaní, určitě tu ještě zavítám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, moc hezky napsané, narazila jsem na tvůj blog, když jsi mi komentovala DIY článek :) Moc se těším na nějaký tvůj pozitivní, nebo inspirativní článek! :) Zdáš se mi opravdu jako moc fajn holčina a líbí se mi, jak píšeš...mimochodem super design blogu, je to originální, moc pěkný! :) Tak ať se v blogování daří a budu ráda, když ke mě zase někdy nakoukneě. Myslím, že se určitě stanu pravidelným čtenářem ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu těšim se na nějaké ty nové články :))

    a kdyby se blog jmenoval Celá Marie, už to není tak tajemný a krásný ;)

    OdpovědětVymazat