pátek, září 30, 2016

Všechno je náročné

Už by se skoro dalo říct, že jsem se na to blogování zase vykašlala, protože už to bude měsíc, co jsem psala o tom, jak je Praha náročná. Ale ono to není jen o tom městě, ale také o tom cestování. A zařizování.

O tři dny později, co vyšel poslední článek, jsem jela na seznamovák ČZU. A to bylo 5 nejvíc hektických dní za poslední dobu. Poslední takhle náročné dny byly asi před maturitou. Byla to vážně skvělá akce, o které mám rozepsaný článek. Jenže jsem si ukousla asi až moc velké sousto, píšu to v přítomném čase, aby to nebylo jen vyprávění typu ,,Nasedli jsme na metro a jeli jsme na Opatov, kde jsme čekali na autobus...''. Mám toho napsáno už docela dost, co týče objemu, ale obsahově jsem teprve u prvního dne a píšu o odpoledním programu! Snad to někdo potom bude číst. Ale nechci to zase zveřejňovat až za měsíc nebo déle, protože bych sem ráda publikovala souhrny ze začátku školy.

Tak, to je jedna věc. Od seznamováku jsem byla lehce pochroumaná a nemocná. A abych nebyla málo zdravá, tak jsem celé tohle úterý strávila s hlavou v záchodě nebo v kýblu. Sedmnáctkrát. I jsem si poležela u doktora na kapačce. To celé zase souvisí s tou Prahou, protože jsme v pondělí byli zařizovat věci ohledně imatrikulace, indexu, koleje a dalších blbostí zahrnující fronty nedočkavých lidí. A protože jsme všichni měli poslední jídlo ráno a bylo už něco kolem třetí hodiny odpoledne, tak nás hlad dohnal do Kařezu na jídlo. A já nechci říkat, že zrovna z jejich jídla mi bylo tak špatně, i když je to na 90% možné, protože jsem po zbytek dne nic nejedla, ale je to tak. Až dneska je mi fakt dobře.

Trávím tedy poslední dny doma, po pokoji se mi hromadí kopa věcí, které musím nacpat do obřího kufru a táhnout se s ním v neděli odpoledne do Prahy. Tentokrát to opravdu vypadá, že se stěhuji - pánvička, povlečení, příbory, ramínka, utěrky... První týden bude asi nejhorší. Rozhodně. Pak už to snad budu zvládat. A když ne, můžu se toho kdykoliv vzdát. 

Článek nemá možná moc hlavu a patu, ale tak co už, to pořádně nemá momentálně nic.

1 komentář:

  1. Presne poznám toto hektické pobehovanie, zažila som to minulý rok :) Ja zajtra tiež nasadám na vlak a odchádzam do Prahy, bohužiaľ, semester už začína :) Prajem pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat