úterý, prosince 06, 2016

Jak si vlastně žiju v Praze

Nebudu se do detailu rozepisovat, ani kdybych měla shrnout týden po týdnu, to jsem měla dělat dřív a jelikož se tady pořád něco děje, tak by toho bylo opravdu moc.

,,Pár'' poznatků, co jsem tu za ty 2 měsíce pochytila...
Je to jiné, než jsem očekávala - Měla jsem představy, že sem přijedu, budu denně dřepět na koleji, budu mít spoustu volného času a nebudu mít kamarády. Už jen ten bod s kamarády se změnil na seznamováku na začátku září (o kterém mám stále rozepsaný článek, který snad ani nikdy nezveřejním), kde jsem se seznámila se spoustou skvělých lidí, takže vlastně účel seznamováku splněn.

Parties - Tohle je dost úzce spojené právě se seznamovákem, protože už tam to byla jedna velká party. A právě díky tomu, že jsem poznala partu lidí, mám i s kým na ty party chodit. Nechodíme teda všichni, jelikož hodně lidí je v centru na bytě nebo doma, ale pár jedinců se najde. Zatím je to téměř tak, že co týden, to party. Zahajovačka v Lucerně, Afterparty seznamováků, Gaudeamus Alkotour (na poslední chvíli jsem to musela odmítnout, viz. bod Nemoci), Hokejová bitva (kam jsem šla v kostýmu draka a tím byla vlastně maskot ČZU), Halloween (opět drak), Beer Pong a Movember.

Kolej, škola - Na koleji jsem se svojí spolužačkou ze střední. Sdílíme koupelnu s 2 holkama. Taky je to občas party pokoj a spí tu víc lidí, než je tu postelí a místa na ležení. O škole jsem měla takové mínění, že to bude aspoň první měsíc pohodička, ovšem hned druhý týden mě test ze zoologie přesvědčil o opaku. Ale všechno se to dá zvládnout. I když občas (= pořád) dělám vše na poslední chvíli.

Nemoci - Proč že jsem nešla na ten Gaudeamus... No, jsem skoro denně mezi spousty lidmi a s příchodem podzimu má každý druhý oslabenou imunitu a začne všude šířit tu nesnesitelnou rýmu. Kéž by to byla jen rýma, u mě to byl rovnou zánět ledviny, samozřejmě se mě předtím držela nádherná rýma a jeden den jsem nemohla mluvit. Vydávala jsem ze sebe zvuky podobné dinosaurovi. A protože jsem už dlouho nebyla nemocná, tak mám teď angínu, což je hrozně fajn, když mám ve středu narozeniny a chtěla jsem je oslavit zítra na Mikulášské. Tohle je jedno velké, pražské mínus - tisíce lidí a polovina nemocných.

Samozřejmě, že finančně je to tu trochu náročnější, ale dá se to utáhnout. Mrzí mě trochu, že se do centra podívám tak jednou za týden a někdy ani to ne. Ale v té zimě to není nic moc, těším se, až bude přicházet jaro a dny se budou prodlužovat.

A taky tu všechno hrozně rychle utíká.

Hokejová bitva.

Halloween party/normální využití dráčka jako pyžamo.

Movember party.



Žádné komentáře:

Okomentovat