pátek, února 10, 2017

Zkoušky, veganství, následující dny

Nevím, jakou cestou se vydat. Několikrát do měsíce si řeknu ,,O tomhle chci napsat na blog'' - většinou, když mám za sebou nějakou důležitou událost a pak, když mám čas a sednu si k blogu, tak nevím, jestli to je dobrý nápad. Už jen to pokusit se tu neskutečnou várku myšlenek shrnout do pár řádků, co budou mít hlavu a patu.


Jakožto správný vysokoškolák mám za sebou své první zkouškové období. Nic mi nevycházelo podle plánu, z mého vtipu ,,Půjdu ke 12 zkouškám ze 4 předmětů'' se pomalu začala stávat realita (chybí mi jedna zkouška, kterou snad už dám a budu mít skore 8 zkoušek). Když dva týdny před koncem zkouškového nemám ani jednu zkoušku, z čehož jsou nutné dvě pro postup do LS, začnu už lehce panikařit a nezvládat to. A nejhorší jsou ty otázky po každé zkoušce od rodičů a dalších blízkých. ,,Dala si to?'' ,,Tak jak? Ty ses vůbec neozvala...'' Člověk nemá chuť se chlubit světu, když selže. Ale pak mě pomalu ani nebavilo se chlubit, když jsem uspěla. Každopádně, prázdniny jsem téměř neměla. A jsem za to ráda, protože jsem od středy doma a zatím jen jím, spím a koukám na videa.

To, že mám ráda jídlo, zmiňuji všude. A tak jsem se začala více zajímat o veganství, respektive veganské jídlo. Jednoduše to, co jsem třeba dříve vařila na koleji v klasické formě jsem začala vařit bez použití živočišných produktů. Místo klasických surovin jsem začala kupovat veganské, ptala jsem se svých kamarádů, jaký na to mají názor a překvapivě to většinou bylo ,,Nemam rád lidi, co jí mýmu jídlu jídlo'' a tak dále. Až na mojí spolubydlící, která dokonce před pár dny byla na obědě ve veganské restauraci, kde si dala smaženou rýži s tofu a polévku s tempehem! Bohužel si za poslední dobu nemohu moc vybírat, co budu jíst a co ne, takže vyřazení živočišných produktů jde na chvilku stranou. Plánuji se tomu více věnovat a možná na tohle téma sepíšu článek. 

Naučila jsem se lyžovat. Stála jsem na lyžích teda zatím jen dvakrát, ale baví mě to, i když... mě táhla kotva někam pryč, spadla jsem tak, že jsem si málem přivodila otřes mozku a musela jsem se nadopovat Paralenem kvůli bolesti ramene.

Pořád si něco plánuji a sním. Těším se na různé události a dny, na to, až bude hezky a vlastně se těším z každého dne, kdy je čím dál déle vidět. A všechno hrozně rychle utíká, vždyť už bude půlka února pryč!

Já a kreslení nikdy nepůjde dohromady.
Nejtěžší je pro mě vždycky aktualizovat vzhled blogu.

Předražené vegan, gluten free, bio a raw tyčinky z Biopontu na Hlaváku.
Sice to vypadá jako kydanec, ale byl to moc dobrej kydanec! Dole rýže,
nahoře osmažené žampiony na cibulce a kokosovém oleji, trochu česneku,
rajčatová pasta (ta z DM), červené fazole a aby to trochu pálelo, tak Tabasco. Všechno bez soli.

Jahody 250 g za 15 Kč, tak neber to. Vařená pohanka oslazená vanilkovými FlavDrops, banán, jahody, 90% Lindt.
Druhá je trochu unhealthy verze s Chocapicem, kravským mlíkem. A můj nádherný stojánek na tužky od fazolí.

1 komentář:

  1. Neznášam ten pocit po nevydarenej skúške, keď sa musím priznať, že i to nevyšlo. Je to na zbláznenie :) Veľa úspechov aj s novým typom stravy :)

    OdpovědětVymazat