neděle, dubna 23, 2017

Typická já

Při sezení u notebooku mám na hlavě čepici a v uších sluchátka. Jinak mi ty sluchátka padají. Proto mě trápí tohle teplé období, kdy už v čepici budu přeci jen vypadat jako blbec, ale poslouchat ty písničky chci!

Kafe si zalévám do 1/3 vodou a zbytek dolévám mlékem. Takové extra latéčko. A sladím si ho 2,5 lžičkami cukru.

Čaj si naopak nesladím. Pokud není černý s citronem. A zásadně si ho dolévám studenou vodou, abych ho mohla brzo pít. Čajový pytlík nevyndavám i přes to, že se z něj po nějaké době uvolňují škodlivé látky.

Uvařím si jídlo a sednu si s ním k Youtube, kde si následně pouštím videa o vaření.

Občas mi dělá líp spát jen 6 hodin než 8 hodin.

Na 98% fotím všechno přes Instagram, protože ten dokáže ty fotky krásně zaostřit a zbarvit.

Dělám ráda lidem naschvál (hlavně spolubydle: stříkám na ní vodu ze spreje, házím po ní věci, bafám na ní), ale nesnáším, když mi to lidé pak oplácejí.

Tetuji se sama klasickou tuší na kreslení/psaní i přes to, že smrdí jak shnilá tráva.

Umím nenakupovat sladkosti a ostatní junk food, bohužel ho ale umím ujídat, takže ho pak musím dotyčnému koupit. (Opět spolubydle: Oreo, polomáčené, Miňonky, ledová káva a jogurtový nápoj.)

Mám už tak nějak permanentní rýmu. A nejvíc k tom pomáhá přechod z venku dovnitř a naopak.

Dělá se mi špatně z kupovaných vajec. Nedej bože, když je musím koupit já.

Nesnáším, když se mi orosí topinky nebo tousty na talířku.

Umím udělat hrozný bordel kolem sebe, ale pak jsem schopná ho během deseti minut uklidit.

Keď na mňa niekto hovorí po slovensky, mám nutkání mu slovensky odpovídat.

Neumím chodit spát včas. Nebo jako uměla bych, ale nesměla bych pořád odkládat věci, které pak po nocích dodělávám. Takže často místo povinností vařím.

Žádné komentáře:

Okomentovat