neděle, července 09, 2017

Směji, pláču, tvořím, sním, plánuji

Uběhl opět nějaký ten pátek plný přemítání, uvažování, bdění a snění. Předchozí článek byl psán v době, kdy mi nebylo moc fajn, ale teď už mi je líp. Odvážila jsem se ho vpustit do světa přes Instastories a nečekala jsem nějakou odezvu, ale přišly mi dvě zprávy. Jedna od blízké kamarádky, od které bych to vážně nečekala, protože o ní by si každý řekl: ,,Ty jo, ta se musí mít hrozně fajn, krásný dům, zvířata kolem sebe, rodina, kamarádi...'' a ono je to naopak. Jako druhá mi napsala spolužačka, která mi vyjádřila podporu a obdiv, že si tohle (ty všelijaké úzkosti) umím přiznat. Obě dvě zprávy mě nakoply a povzbudily.

A teď, co se vlastně nějak odehrálo ty poslední měsíce. Myslím zásadního.
  • Po 2 letech rozchod. Společně s mým bývalým jsem dala sbohem i mému starému já, protože po něčem takovém se člověk přeci jen trochu změní. 
  • Naplánovala jsem si dokonale zkouškové a učila se, snažila se a věřila si. Výsledkem je hotový jeden předmět z šesti, z čehož dva už nemůžu dělat vůbec. Ale já už mám plán, který když vyjde, budu vážně šťastná, že se něco hnulo tím správným směrem.
  • Když si rozsekáte mobil, myslím displej, tak u většiny mobilů to na funkčnost nemá žádný vliv. Kéž by tomu tak bylo u mě. A tak jsem svoje úspory dala za nový mobil a už jsem natěšená na perfektní fotky z výletů, ze života, jídla a okamžiků.
Něco málo z nedaleké minulosti. Začala jsem kreslit a psát si různé citáty, baví mě to, naplňuje mě to a mám z toho velkou radost. Mám chuť tvořit nějaké originální věci, konkrétně nebudu jmenovat, dokud dílo nebude hotovo. A to jsem si mimochodem vzpomněla na můj mega nápad na podnikání, který tu taktéž nebudu sdělovat, určitě by se toho někdo chytil a ukradl mi ho. K jeho realizaci mám ovšem daleko, protože se nejedná o nějaký drobný prodej home made výrobků například.

Na závěr: Momentálně nevím, co bude zítra, za týden, za měsíc, takže nemůžu říct kdy to přijde. Zároveň ale mám hlavu plnou plánů a každý den se snažím dělat něco málo z toho, co mám ráda. Ale musím se do toho života položit naplno!

7 komentářů:

  1. Ty jsi ale nakopnutá motivací, to ti silně závidím.

    OdpovědětVymazat
  2. Cítiť, že si sa nakopla novou energiou a motiváciou. To je len dobre a je to obdivuhodné, ja sa niekedy viem nakopnúť len niekedy, ale je to skvelé keď máš plnú hlavu plánov a nápadov ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně ani u mě to není každý den, například teď bych potřebovala nakopnout obzvlášť a pustit se do učení. :/ :D

      Vymazat
  3. Držím palce. Všechno špatný je přece jen k něčemu dobrý.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat